Of het nu om tijdelijke ondersteuning gaat bijvoorbeeld voor het verwerken van respons naar aanleiding van een mailing/actie, of een volledige overname van uw klantenservice, donateurs/ledenadministratie of de telefoon op uw receptiepost. V4 Contact maakt gebruikt van professionele systemen en medewerkers en kan u op korte termijn ondersteuning door het geheel of gedeeltelijk overnemen én afhandelen van uw inkomend telefoonverkeer, maar denk ook aan de afhandeling van e-mails, chat en social media. Desgewenst registreren wij bestellingen, storingen, leggen wij afspraken voor u vast of handelen wij klachten voor u af.
Onze outbound dienstverlening is ook divers; zo worden wij o.a. ingezet voor het afnemen van enquêtes/onderzoeken, servicecalls en donateurswerving en behoud, maar zijn we vooral actief op het gebied van sales. Voor diverse bedrijven bellen wij potentiële (zakelijke) klanten en weten wij hen te interesseren voor de dienstverlening van onze opdrachtgevers. Op deze manier genereren wij kwalitatieve (online) afspraken en leggen wij deze afspraken indien gewenst direct vast in de agenda van de directeuren, accountmanagers etc. Meer weten over de mogelijkheden en tarieven? Download hiernaast onze flyer!